Entrades populars

dilluns, 17 de setembre del 2012

Reflexologia per la meva nena


La Marina té nou mesos i no para de bellugar-se, però tot i així, quan li agafo els peuets i li començo a fer massatge es deixa fer una estoneta i li agrada molt, com diu amb el seu preciós somriure. Com és una nena tan sana i forta no li faig gaire sovint com a teràpia, només de tant en tant per relaxar-la. Ella està acostumada i ho coneix molt bé, perquè pràcticament desde que va nèixer li he anat fent reflexologia.

Els primers dies de vida ja li vaig fer perquè li ajudés amb la panxeta, els pedets i les primeres cacones, també li vaig fer quan em vaig adonar que tenia una miqueta de tortícolis (li feia mal girar el cap cap a una banda) i al fer-li molta reflexo li va millorar ràpidament (en un dia ja es va notar), tant que quan vam anar a la osteòpata ja no ho tenia.

La Marina no ha tingut mai còlics ni res de plorar una estona cada dia, podria ser que la reflexologia desde el dia 1 hagi afavorit el seu benestar?

Quan tenia quatre mesos va tenir febre uns dies, i molts moquets i mal de gola, i vaig poder controlar la febre amb la reflexologia, comprobat que estant a 39 i més als deu minuts de la reflexo li baixava a 38'5, cosa que ajuda a estar més tranquils als pares, i també va millorar molt tot el quadre de mocs, vomitar, etc. Ho va passar sense medicaments i es va recuperar ràpid.


Hi han nits que no hi ha manera que s'adormi, està excitada, juganera, llavors costa agafar-li els peus perquè és un belluguet però li vaig fent passadetes ara en un peu, ara en l'altre, i sembla que al cap d'uns minuts es va relaxant. Es nota molt la diferència si li faig que si no.

També li ajuda amb les molèsties de les dentetes, sempre que puc li vaig tocant els ditets del peuet, sobretot pels costats, però quan la veig molesta i queixosa li faig una estoneta i millora molt.

No hi ha res, cap malaltia, accident, problema del tipus que sigui, que pugui tenir la meva filla en el futur, que no es pugui tractar primer amb reflexologia (si no amb argila verda!). Quina sort que tinc que no necessito portar més farmaciola que les meves mans tan a casa com quan sortim. És el més pràctic!

Ara m'aniria bé unes altres mans que em fessin reflexologia a mi, jeje...


Amb la reflexologia es poden tractar problemes que per sort la meva filla no té, però molts altres nens si, com la otitis, les bronquiolitis i qualsevol infecció respiratòria, asma, conjuntivitis, febre, grip, diarrea o estrenyiment, problemes de gasos i dolors de panxa, insomni, estrés, etc. Qualsevol cosa, la reflexologia també és compatible amb un tractament mèdic, fins i tot en casos de nens malalts amb càncer, i millora visiblement l'estat de salut si es fa de manera regular. Els nens són molt sensibles i reaccionen molt bé amb la reflexologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada